KNNV Natuurcafé in de Boshoek over ‘We gaan naar buiten!’
Elke eerste zaterdagochtend van de maand is er Natuurcafé in de Boshoek van 10 tot 12 uur. Als je nog niet eerder in het café bent geweest, sluit je dan aan bij de groep natuurliefhebbers die het café regelmatig bezoekt en gezelligheid meebrengen.
Meestal beginnen we rustig met een kopje koffie of thee om even bij te praten. Als bijdrage in de kosten vragen we € 1,50 voor een kopje koffie of thee ( 2e kopje gratis )
Op 5 september aanstaande komt Michel Kuipers opnieuw naar het Natuurcafé. Eerder heeft hij zijn prachtige verhaal over uilen en roofvogels verteld. We wilden hem graag nog eens horen.
Dit keer zal Michel het hebben over Midden Delfland, waar hij actief is. Midden-Delfland is vooral bekend van de weidevogels, toch? Zeker, maar er is zoveel meer te zien in ons mooie gebied.
Tijdens dit Natuurcafé neemt Michel Kuijpers ons mee naar buiten om te kijken naar allerlei andere soorten vogels, maar ook naar zoogdieren en – misschien verrassend – insecten. Natuurlijk is er volop ruimte voor vragen en misschien heb je zelf een bijzondere waarneming om te delen!
Het belooft een inspirerende ochtend te worden met lezing en excursie verzorgt door een enthousiaste verteller voor iedereen die meer wil weten over wat er naast weidevogels nog meer vliegt, loopt en kruipt in onze omgeving.
Kom naar natuurcentrum de Boshoek en doe mee! de toegang is gratis en iedereen is welkom.